اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو
سرخط خبرها

تحولات خودرویی پساکرونا

  • کد خبر: ۲۶۲۱۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
تحولات خودرویی پساکرونا
یکی از طراحان ارشد مرسدس بنز از تغییر و تحولات مهندسی و طراحی خودرو‌ها پس از بحران شیوع ویروس کرونا سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، از آنجایی که شیوع گسترده و همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا موجب شده است بسیاری از ابعاد مختلف زندگی شهروندان در کشورهای مختلف جهان تحت تأثیر قرار بگیرد و دستخوش تغییرات متعددی شود، پیش‌بینی می‌شود که زندگی بعد از این بحران تفاوت زیادی با زندگی پیش از آن خواهد داشت.

 

بر اساس گزارشی که در وبسایت carscoops آمده است، گوردون واگنر، یکی از طراحان ارشد خودروهای مرسدس بنز در گفت‌وگو با بلومبرگ به‌تازگی به نکات جالبی از تأثیر و تبعات ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا بر صنعت خودروسازی اشاره کرده است.

 

وی در سخنان خود اظهار داشته است که آینده صنعت خودروسازی بدون شک بعد همه‌گیری بیماری کووید۱۹ شاهد تغییرات متعددی خواهد شد.

 

این طراح بر این باور است که وسایل نقلیه و خودروها پس از شیوع کرونا به‌گونه‌ای طراحی خواهند شد که برای سرنشینان خودرو نظافت و محیطی عاری از هرگونه ویروس و میکروب را به ارمغان بیاورند تا آن‌ها بتوانند بدون هیچ‌گونه نگرانی سوار خودرو شوند و در شهر تردد کنند. 

 

از طرفی دیگر فلیکس کلیبرتوس، مدیر بخش طراحی خارجی رولزرویس، نیز در اظهاراتی مشابه از افزودن امکاناتی جدید برای خودروهای جدید سخن گفته است.

 

بنابراین به نظر می‌رسد که خودروسازان در آینده تمرکز بسیار بیشتری بر طراحی و تولید کابین خودروها داشته باشند؛ به‌گونه‌ای که خودروها به سیستم تصفیه هوای پیشرفته مجهز شوند و با نور فرابنفش از نفوذ باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا به داخل کابین خودرو جلوگیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->